Spørsmål og svar
Hvordan bestiller jeg navnelapper på Lappeliten.no?
Du kan velge om du ønsker å designe flere navnelapper, eller gå videre til handlekurven eller kassen, hvor du kan fullføre bestilling og betaling eller be om faktura. Har du spørsmål eller utfordringer ved bestilling er det bare å ringe oss på 22 12 00 41 (mandag-fredag 09-14), eller sende en mail til [email protected].
Hva koster navnelappene?
Skal jeg velge klistre- eller strykelapper?
Hvor lang tid tar det å motta produktene?
Hvordan betaler man på Lappeliten.no?
Kan jeg få faktura ved bestilling på Lappeliten.no?
Ja, det kan du! Hvis du ønsker faktura direkte fra oss (for eksempel til en bedrift), kan vi lage en manuell bestilling og sende faktura via e-post eller EHF. Du kan også velge Klarna som betalingsmetode og motta faktura fra dem. Hvis du betaler med Vipps eller kort, kan kvitteringen brukes som dokumentasjon. For manuell bestilling kan du kontakte kundeservice på telefon 22 12 00 41 (mandag-fredag 09-14) eller sende oss en e-post til [email protected], så hjelper vi deg gjerne videre.
Jeg har ikke mottatt bestillingen min, hva gjør jeg?
Vi sender vanligvis produktene én virkedag etter bestilling, men produksjonstiden kan variere fra 1 til 3 virkedager, avhengig av ordrevolumet. Leveringstiden med Posten og HeltHjem er normalt 2–4 virkedager. Dersom du ikke har mottatt navnelappene dine innen rimelig tid, ber vi deg om å kontakte oss på telefon 22 12 00 41 (mandag-fredag 09-14), eller sende en e-post til [email protected]. Som medlem i kundeklubben kan du enkelt melde fra om en manglende levering ved å logge inn på "Min side".
Hva gjør jeg om det er skrivefeil på navnelappene?
Når du bestiller hos oss vil du motta en bekreftelse hvor du også kan se hvilket design og hvilken tekst du har valgt til dine navnelapper. Dersom du oppdager en feil, må du kontakte oss snarest på telefon 22 12 00 41 (mandag-fredag 09-14), eller sende en mail til [email protected]. Du kan endre adressen frem til ordren er sendt og rette skrivefeil frem til produktene er produsert. Som medlem i kundeklubben kan du enkelt sjekke om endringer er mulig ved å logge inn på "Min side". Vær oppmerksom på at vi ikke kan gjøre endringer etter at produktet er printet, selv om du kontakter oss raskt.
Vi er en bedrift som ønsker å bestille. Hvordan gjøres dette?
Ønsker du faktura direkte fra oss, kan vi opprette en manuell bestilling og sende faktura via e-post eller EHF. Du kan også velge Klarna som betalingsmetode og motta faktura fra dem. Hvis du betaler med Vipps eller kort, kan kvitteringen brukes som dokumentasjon. Ta gjerne kontakt med oss for manuelle eller større bestillinger, eller hvis du har spørsmål. Du kan nå vår kundeservice på telefon 22 12 00 41 (mandag-fredag 09-14) eller sende en e-post til [email protected].
Hva innebærer 100% fornøydgaranti?
Hvor kan navnelappene benyttes?
Hvor store er klistrelappene?
Hvordan benyttes klistrelapper?
Kan navnelappene benyttes i sko?
Hva gjør jeg om klistrelappene løsner?
Hvordan benyttes strykelappene?
Hvor store er strykelappene?
Kan strykelappene benyttes på ull?
Hva gjør jeg om strykelappene løsner?